Prekių pristatymas

1. Mūsų internetinėje parduotuvėje prekes galite užsisakyti bet kuriuo Jums patogiu laiku.

2. Savaitgaliais ir švenčių dienomis užsakymai priimami, tačiau prekės išsiunčiamos artimiausią darbo dieną.

3. Gavę apmokėjimo patvirtinimą, per 2 (dvi) darbo dienas išsiųsime Jums prekes.

4. Prekių pristatymas vykdomas naudojantis Lietuvos Pašto paslaugomis. Visos siuntos yra registruojamos. Siuntimo kaina – 1,50 Eurai, perkant prekių už 5 eurus, pristatymas nemokamas. Išsiuntę prekes pranešame registruotos siuntos kodą. Prekės pristatomos Jums į namus, jei nebūnate namuose, prekes turėsite atsiimti pašto skyriuje, pateikę dokumentą.

DĖMESIO: Norėdami užsakyti prekių į užsienio šalis, patariame susisiekti su mumis tiesiogiai, nes siuntimas ne visada/ne į visas šalis yra įmanomas.

5. Pristatymas Lietuvoje trunka 2-4 darbo dienas. Šventiniu laikotarpiu ar į kaimo vietoves siuntimas gali trukti iki 7 d.d.

6. Siunčiant prekes kaip dovaną kitam asmeniui jo adresu, pildant pristatymo duomenis, būtina nurodyti to žmogaus vardą, pavardę, adresą.

7. Galite prekes siųstis tiesiai į pašto skyrių. Tokiu atveju adresą rašykite taip: Vardas pavardė/ Iki pareikalavimo/Pašto skyriaus numeris/Miestas/ Pašto kodas.

8. Šiuo metu neturime fizinės parduotuvės, todėl prekės gali būti tik siunčiamos.

Prekių grąžinimas

1. Nusipirkę netinkamos kokybės prekę, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo pristatymo Jums dienos. Netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.

2. Netinkamos kokybes preke laikoma prekė, kurios pakuotė yra pažeista, sudaužyta, matosi gamyklinis brokas.

3. Grąžinimo teisė negalioja prekėms, kurių būklė pablogėjusi ne dėl pardavėjo kaltės.

Prieš grąžinant, apie gautas netinkamas prekes prašome mus informuoti el. paštu: 

e.vitrina.lt@gmail.com